flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Відвідувачі достатньо високо оцінили сервіс у Міжгірському районному суді Закарпатської області

28 жовтня 2019, 15:08

 

На виконання пункту 4 рішення Ради суддів України №53 від 17 вересня 2018 року, протягом 5 квітня – 15 травня 2019 року, Міжгірським районним судом Закарпатської області у співпраці  з  Фондом «Право і Демократія» проведено опитування громадян-учасників судових проваджень щодо їхньої задоволеності роботою суду з  використанням карток громадського звітування (КГЗ).

Ставлення громадян до суду визначалось за сімома показниками: доступність; зручність та комфортність перебування; повнота та зрозумілість інформації; сприйняття роботи працівників апарату суду; дотримання термінів судового розгляду; сприйняття роботи  судді; зміни, рекомендації та система «Електронний суд»; якість судового рішення.

В опитуванні взяли участь 50 респондентів, які обиралися випадковим способом, 30 з яких були учасниками судових проваджень.

Як показало опитування, відвідувачі суду – це переважно жінки (58%).  56 відсотків відвідувачів – це люди віком від 26 до 39 років,  (66%) респондентів з вищою/неповною вищою освітою і 68% проживають у на території підпорядкованій суду. 

Майже половина респондентів зазначили, що не користувалися сторінкою суду в мережі (48%), а майже дві третини відвідувачів, учасників судових проваджень (62% ) – відвідувачі без вищої юридичної освіти.

58,5% респондентів  не обізнані про роботу системи  «Електронний суд».

90% переконані, що матеріально-технічні ресурси достатньо забезпечують роботу суду, а 79,6% стверджують, що враження, отримані під час візиту до суду, кращі або відповідають очікуванням.

Переважна більшість респондентів необізнана про практики альтернативного вирішення судових спорів (наприклад, шляхом застосування медіації).

З метою оцінки динаміки якості роботи суду було проведено порівняння  показників дослідження 2019 року та попереднього 2017 року.

Виміри якості роботи в порівнянні  з попереднім опитуванням

(за п’ятибальною шкалою)

Показник

2017

2019

Динаміка

доступність

3,46

 4,43

+0,97

зручність та комфортність перебування

3,94

 4,63

+0,69

повнота та зрозумілість інформації

4,14

 4,57

+0,43

дотримання персоналом професійних стандартів

4,06

 4,11

+0,05

своєчасність судового розгляду

3,83

 4,64

+0,81

сприйняття роботи судді

3,85

 4,25

+0,4

якість судового рішення

3,9

 4,09

+0,19

Як вказують дані таблиці, задоволеність  громадян якістю судових послуг зросла  по всіх показниках  в порівнянні з попереднім опитуванням. Такі результати  є доволі високим досягненням злагодженої роботи колективу суду і , без сумніву,  тільки ще більш надихають на ефективну працю.

Більш повну інформацію можна отримати за посиланням

 

Прес-служба суду