Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання пункту 4 рішення Ради суддів України №53 від 17 вересня 2018 року, протягом 5 квітня – 15 травня 2019 року, Міжгірським районним судом Закарпатської області у співпраці з Фондом «Право і Демократія» проведено опитування громадян-учасників судових проваджень щодо їхньої задоволеності роботою суду з використанням карток громадського звітування (КГЗ).
Ставлення громадян до суду визначалось за сімома показниками: доступність; зручність та комфортність перебування; повнота та зрозумілість інформації; сприйняття роботи працівників апарату суду; дотримання термінів судового розгляду; сприйняття роботи судді; зміни, рекомендації та система «Електронний суд»; якість судового рішення.
В опитуванні взяли участь 50 респондентів, які обиралися випадковим способом, 30 з яких були учасниками судових проваджень.
Як показало опитування, відвідувачі суду – це переважно жінки (58%). 56 відсотків відвідувачів – це люди віком від 26 до 39 років, (66%) респондентів з вищою/неповною вищою освітою і 68% проживають у на території підпорядкованій суду.
Майже половина респондентів зазначили, що не користувалися сторінкою суду в мережі (48%), а майже дві третини відвідувачів, учасників судових проваджень (62% ) – відвідувачі без вищої юридичної освіти.
58,5% респондентів не обізнані про роботу системи «Електронний суд».
90% переконані, що матеріально-технічні ресурси достатньо забезпечують роботу суду, а 79,6% стверджують, що враження, отримані під час візиту до суду, кращі або відповідають очікуванням.
Переважна більшість респондентів необізнана про практики альтернативного вирішення судових спорів (наприклад, шляхом застосування медіації).
З метою оцінки динаміки якості роботи суду було проведено порівняння показників дослідження 2019 року та попереднього 2017 року.
Виміри якості роботи в порівнянні з попереднім опитуванням
(за п’ятибальною шкалою)
Показник |
2017 |
2019 |
Динаміка |
доступність |
3,46 |
4,43 |
+0,97 |
зручність та комфортність перебування |
3,94 |
4,63 |
+0,69 |
повнота та зрозумілість інформації |
4,14 |
4,57 |
+0,43 |
дотримання персоналом професійних стандартів |
4,06 |
4,11 |
+0,05 |
своєчасність судового розгляду |
3,83 |
4,64 |
+0,81 |
сприйняття роботи судді |
3,85 |
4,25 |
+0,4 |
якість судового рішення |
3,9 |
4,09 |
+0,19 |
Як вказують дані таблиці, задоволеність громадян якістю судових послуг зросла по всіх показниках в порівнянні з попереднім опитуванням. Такі результати є доволі високим досягненням злагодженої роботи колективу суду і , без сумніву, тільки ще більш надихають на ефективну працю.
Більш повну інформацію можна отримати за посиланням
Прес-служба суду