Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Д О В І Д К А
про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році
Протягом 2017 року Міжгірським районним судом Закарпатської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
Робота зі зверненнями громадян в Міжгірським районним судом Закарпатської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування » 2008 року та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього розпорядку суду, згідно графіку, який затверджений головою суду і порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Міжгірському районному суді Закарпатської області, затвердженого наказом голови цього суду від 29.03.2016 року, однак протягом звітного періоду із усними зверненнями до суду ніхто не звертався.
Письмових індивідуальних чи колективних звернень від громадян до суду у 2017 році також не надходило, у зв’язку із чим їх реєстрація в Журналі вхідної кореспонденції суду АС «Д-3» не проводилася, дані, що стосуються звернень, до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Журналу особистого прийому громадян керівництвом суду не вносилися.
Порівнюючи результати аналізу кількості звернень громадян, що надійшли до Міжгірського районного суду протягом 2016 і 2017 років встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надходили до суду в звітному періоді зменшився, так як в 2016 році до суду надійшло одне письмове звернення.
Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, постійно приділяється увага питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, на сторінці офіційного веб-сайту суду в розділі «Інше/Інформація для громадян» розміщені графік особистого прийому громадян та інша корисна інформація.
Аналізуючи причини ненадходження звернень громадян до суду протягом 2017 року, вважаю, що їх відсутність обумовлена правильною організацією суду із надання громадянам інформації за запитами на отримання публічної інформації (по телефону, письмово, усно), наданням працівниками апарату суду вчасних і зрозумілих відповідей на усні та письмові звернення громадян та позитивну роботу з наповнення офіційної сторінки веб-сайту суду інформацією та роз’ясненнями для громадян.
Спеціаліст суду Арендаш І.М.