Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
12 травня 2021 року суд, розглянувши матеріали Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, встановив порушення службовими особами Міжгірської селищної ради законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до матеріалів справи, 21 вересня 2020 року в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-09-21-010355-b опубліковано оголошення про закупівлю робіт «Розвиток туристичної інфраструктури Закарпатської області через покращення навігаційних елементів та встановлення туристичних стоянок (вздовж автодороги Р-21 Долина-Хуст по вулиці О.Ігнатишина при в’їзді в селище Міжгір’я)».
Замовником у цій заявці виступала Міжгірська селищна рада, а переможцем стало Товариство з додатковою відповідальністю «Закарпатсько-галицьке шляхо-будівельне управління» .
Провівши моніторинг даної закупівлі, уповноважені особи Держаудитслужби виявили, що під час розгляду тендерної пропозиції від ТДВ «Загалшляхбуд» замовником порушено законодавство про закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) для участі у процедурі закупівлі учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а переможці торгів – надати визначений Законом документ про відсутність підстав для відхилення пропозиції.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТДВ «Загалшляхбуд» встановлено відсутність належним чином оформлених таких документів: Довідки про наявність відповідного обладнання, Довідки щодо наявність працівників відповідної кваліфікації, Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання даного виду робіт, а також Довідки, виданої органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що керівник підприємства або інша посадова особа, яка підписала тендерну пропозицію, не засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів.
За таких умов дана пропозиція підлягала відхиленню посадовими особами тендерного комітету Міжгірської селищної ради. Натомість вони прийняли пропозицію, чим вчинили адміністративне правопорушення, передбачене статтею 164-14 КУпАП, і за що піддані стягненню у розмірі по 25500 гривень штрафу кожен.
Рішення суду не набрали законної сили.
З повним текстом постанов можна ознайомитись в ЄДРСР за №302/3/21 та 302/4/21.
Пресслужба суду