flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З організації роботи Міжгірського районного суду Закарпатської області з розгляду звернень громадян за 2019 рік

10 лютого 2020, 16:51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міжгірський районний суд                                                                                                                                                                                                                                 

Закарпатської області 

                                                                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                       Голова Міжгірського районного

                                                                                                                                                                                                                                                                                       суду Закарпатської області

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           __________________Гайдур А.Ю.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            __________________20   р.

 

 

 

 

 

А Н А Л І З

організації роботи Міжгірського районного суду Закарпатської області з розгляду звернень громадян за 2019 рік

 

           Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян", Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2019 року в Міжгірському районному суді Закарпатської області  проведено роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

          На виконання  Плану роботи Міжгірського районного суду Закарпатської області на ІІ півріччя 2019 року, з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення, а також своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян, проведено узагальнення роботи Міжгірського районного суду зі зверненнями громадян, поданих до суду протягом 2019 року.

          Робота із зверненнями громадян в Міжгірському районному суді  організована та ведеться на підставі таких нормативних актів: Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

         Звернення громадян, які надходять до суду реєструються у відповідному розділі автоматизованої системи документообігу суду. Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Також, облік   звернень   громадян  відбувається  шляхом  їх  реєстрації в журналі реєстрації заяв, скарг та пропозицій  і в журналі реєстрації особистого прийому громадян керівництвом суду.

         При надходженні звернення головою суду призначається виконавець для проведення перевірки доводів викладених у скарзі або заяві.

        У суді дотримується, визначений Інструкцією, порядок формування справ за зверненням громадян. Кожна заява чи скарга оформлюється у обкладинку із зазначенням усіх необхідних реквізитів та зберігаються у відповідального працівника в хронологічному порядку до закінчення терміну їх зберігання, після чого такі передаються згідно переліку(списку) справ, що підлягають знищенню у зв’язку з закінченням строків їх зберігання, особі відповідальній  за архів суду.

     Звернення, що надходять до суду, всебічно і вчасно перевіряються та відповідно до чинного законодавства надаються мотивовані, повні та об’єктивні відповіді та роз’яснення.

       В  Міжгірському районному  суді  неухильно дотримуються терміни розгляду та надання відповідей на звернення громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян».

Протягом звітного періоду із усними зверненнями до суду ніхто не звертався.

 

         В 2019 році своїм правом  на звернення скористалося 6 громадян. Так, за журналом обліку скарг, заяв та пропозицій, зареєстровано 5.

 

         Протягом звітного періоду до суду найшло:

         1 звернення громадян у вигляді пропозиції, з висловленням порад, рекомендацій щодо необхідності здійснення аналізу судової статистики та судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті.

         1 скарга на можливі неправомірні дії секретаря судових засідань Міжгірського райсуду Закарпатської області;

         3 заяви, з яких одна стосувалася впровадження підсистеми «Електронний суд», інші дві    - про надання інформації про притягнення особи до адміністративної відповідальності та питання повернення суми помилково сплаченого судового збору.

                    Випадки відмов у прийнятті звернень, нерозгляду звернень з мотивів пропуску строків подання та інших причин, не було.

       Надходженню звернень передують різні чинники.   Так, однією з основних причин, що призводять до звернення, є правова необізнаність громадян. Зокрема, це були заяви про надання інформації та копії судового рішення щодо іншої особи, повернення суми помилково сплаченого судового збору.

        На кінець звітного періоду залишилась нерозглянутою скарга на дії працівника апарату суду, однак заявниці, у встановлені Законом терміни, була надіслана відповідь про хід розгляду такої скарги.

         Повторних заяв, клопотань від громадян, які звертаються до суду декілька разів по одному і тому ж питанню, не надходило.

          Скарги та заяви надходили безпосередньо від громадян. 

          Протягом звітного року на офіційному веб – сайті суду  була розміщена актуальна інформація  та   узагальнення щодо звернень громадян  відповідно до ЗУ «Про звернення громадян».                                                    

         Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян протягом звітного періоду не виявлено.

        Виходячи з вищенаведеного, можна зробити висновок, що у Міжгірському районному суду Закарпатської області  робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду, ведеться на достатньому рівні:по  здійснюється постійний контроль за якістю, повнотою надання відповідей заявникам та за дотриманням строків їх розгляду.

 

 

 

Спеціаліст суду:                                                                                                                                                                                                                                                                       І.М. Арендаш