Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз стану
розгляду звернень громадян, що надійшли протягом 2020 року
Протягом 2020 року до Міжгірського районного суду Закарпатської області надійшло 2 звернення. З них:
- скарга щодо ненадання відповіді на інформаційний запит.
Скаржнику надано змістовну відповідь, роз’яснено , що відповідь на його інформаційний запит надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання такого, тобто з дотриманням строків, передбачених статею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- заява про повернення викрадених речей та притягнення винного до відповідальності.
Заявниці надано відповідь про надіслання її заяви для розгляду за належністю начальнику Міжгірського відділення поліції Хустського ВП ГУНП в Закарпатській області, оскільки порушені в ній питання не входять до повноваження суду.
Заявникам відповідь надавалась своєчасно, зокрема, на наступний день після надходження їх звернень до суду.
Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.
Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (із змінами та доповненнями), з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, наказом Міжгірського райсуду від 20.03.2020 №01-04/34 запроваджено заходи, спрямовані на недопущення розповсюдження інфекційних захворювань, у тому числі викликаних гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на період з 16.03.2020 до закінчення карантину.
Пунктом 1.1 даного наказу припинено проведення особистого прийому громадян керівництвом суду .
У період з 02 січня по15 березня 2020 року громадяни із заявами про запис на особистий прийом до керівництва суду не зверталися.
Проведений аналіз звернень громадян засвідчив, що звернення зумовлені недостатнім знанням чинного законодавства, зокрема щодо строків розгляду інформаційних запитів та порядку повідомлення про злочин.
Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян протягом звітного періоду не виявлено.
Спеціаліст суду І.М.Арендаш