flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З організації роботи суду з розгляду звернень громадян , що надійшли за ІІ півріччя 2021 року

23 червня 2022, 15:26

А Н А Л І З

організації роботи Міжгірського районного суду Закарпатської області з розгляду звернень громадян за 2021 рік

             На виконання Плану роботи Міжгірського районного суду Закарпатської області  на ІІ півріччя 2021 року проведено аналіз розгляду звернень, що надійшли до суду відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».                                                                                                                             В 2021 році своїм правом  на звернення скористалося 10 громадян.                                                                                                                                                                                  

          На адресу Міжгірського райсуду впродовж 2021 року надійшло та опрацьовано 10 (деcять) письмових  звернень (заяв, скарг, пропозицій) громадян. З них:

2 звернення громадян у вигляді пропозиції, з висловленням порад, рекомендацій щодо необхідності організації нарад, тренінгів, інших заходів для навчання уповноважених осіб на проведення конкурсного добору, а також для працівників суду та суддів з питань мистецтва юридичного тлумачення;

3 скарги,  з яких: 1 -  на бездіяльність судді через прийняття невмотивованих рішень, 1 -  на недотримання вимог щодо обов’язкової вакцинації працівників апарату суду та 1 - про надання інформації щодо кримінальних проваджень, в яких заявнику відмовлено в задоволенні скарги;

5 заяв: 1 заява про намір проведення моніторингу судових процесів у Закарпатській області,  4 - стосувалися питання про видачу копії судового рішення, довідки про несудимість, надання інформації по справі та отримання переліку кримінальних проваджень, в яких заявнику відмовлено в задоволенні скарги.     

          Всі звернення розглянуто, громадянам надано відповіді.

          Скаржникам роз’яснено, що у разі незгоди особи з прийнятим за його  скаргою рішенням вона має право оскаржити його в порядку та строки, передбачені КПК України. Щодо отримання переліку кримінальних проваджень, в яких заявнику відмовлено в задоволенні скарги, повідомлено, що проведення моніторингу судових справ чи судових рішень за окремим учасником процесу чинним законодавством не передбачено і таку інформацію  може бути надано в разі посилання на конкретний номер справи і винесені судові рішення.

       Одночасно повідомлено, що  Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням, затверджений наказом МОЗ від 04.10.2021 №2153, не  передбачає  обов’язкової вакцинації працівників судів, в зв’язку з чим у керівництва немає обов’язку відсторонювати не вакцинованих осіб від роботи.

         Щодо заяв, то більшість з них стосувались процесуальних питань, пов’язаних із розглядом справ, отримання копії судового рішення, повідомлення стану розгляду конкретної справи тощо. 

          З аналізу журналу прийому громадян керівництвом суду за 2021 рік встановлено, що за вказаний період громадяни із заявами на особистий прийом до керівництва суду не звертались.

          Випадків відмов у прийнятті звернень, залишення їх без розгляду з мотивів пропуску строків подання та інших причин, не було.

          Кількість звернень порівняно з  2020 роком збільшилось у 5 разів  (у 2020 році- 2).                                                          

          Проведений аналіз свідчить про незнання вимог чинного законодавства громадянами, особливо процесуального, зокрема, в частині питань, пов’язаних із порядком отримання копії судового рішення, оскарження судових рішень тощо.

         Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян протягом звітного періоду не виявлено.

З метою запобігання звернень з питань, що не підлягають розгляду в порядку, визначеним Законом України «Про звернення громадян» та навпаки надання можливості громадянам впливати на поліпшення роботи суду, на вебсайті суду та інформаційному стенді, розміщеному в доступному для вільного огляду громадянами місці, розміщена  інформація про порядок і графік особистого прийому громадян.

         На підставі вищенаведеного приходимо до висновку, що у Міжгірському районному суду Закарпатської області  робота з розгляду звернень громадян ведеться на достатньому рівні,  здійснюється постійний контроль за якістю, повнотою надання відповідей заявникам та за дотриманням строків їх розгляду.

         З метою забезпечення більшої обізнаності громадян про їх процесуальні права та обов’язки, необхідно розмістити на вебсайті суду інформацію про таке:

порядок ознайомлення з судовим рішенням, оскарження судового рішення, отримання копії судового рішення, виконавчих документів тощо.

 

 

Спеціаліст суду:                                       І.М. Арендаш