Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міжгірського районного суду Закарпатської області від 26 липня 2019 р. |
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Міжгірського районного суду Закарпатської області
Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міжгірського районного суду
№01-04/94 від 02.10.2019
№01-04/3 від 09.01.2020
№01-04/16 від 06.02.2020
особі у разі надання інформації про неї;
щодо інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, визначається чинним законодавством.
Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається структурним підрозділом, у володінні якого перебуває запитувана інформація.
До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитом на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані зі скануванням або іншою комп’ютерною обробкою цих документів.
Витрати, пов’язані з наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, міжміського телефонного зв’язку, включаються до рахунка на відшкодування витрат за діючими розцінками тарифами, якщо інше не передбачено цим Порядком
Оплата рахунка на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ про оплату, обрахунок цих витрат проводиться структурним підрозділом, а рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, відповідальний структурний підрозділ надсилає запитувачу лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.
У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, запитувачу надається відмова в отриманні відповіді на запит на інформацію.
Відповіді за запитом на інформацію, що мають надаватися безкоштовно, але надання їх пов’язане з використанням послуг поштового, факсового, міжміського телефонного зв’язку ( крім листування засобами електронної пошти, а також листування поштою та ведення телефонних розмов у межах України), надаються після сплати зазначених послуг.
|
Додаток 1 |
Розміри фактичних витрат
на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
№ з/п |
Послуга, що надається |
Вартість послуги
|
1. | Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) | 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
2. | Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) | 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
3. | Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування | 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
2. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
|
Додаток 2 |
Надавач послуг: |
Міжгірський районний суд в Закарпатській області
|
Код ЄДРПОУ: |
37975895 |
Реєстраційний рахунок: |
UA318999980313111206000007423
|
Банк надавача послуг: |
ГУК у Зак.обл./ Міжгірська тг/22030101
|
|
|
Платник: ___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Призначення платежу: відшкодування витрат на копіювання або друк документів
РАХУНОК №____
від «____» ______________________ 20____ року
№ з/п |
Найменування |
Кількість сторінок (одиниць)
|
Ціна за виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
|
Загальна вартість
(без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
3. |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати:______________________________________________________________
(сума прописом)
___________________________________________________ грн. __________________ коп.
Голова Головний спеціаліст з питань управління
суду ___________________ об’єктами державного майна ________________
(підпис) (підпис)